LK-1

Leto izdelave: 1955
Konstruktor: dr. ing. Anton Kuhelj
Konstrukcija: kovinska – platno
Razpetina: 11,3 m
Dolžina: 7,5 m
Maksimalna hitrost: 175 km/h
Potovalna hitrost: 150 km/h
Masa praznega letala: 740 kg
Dolet: 500 km
Motor: Walter Minor JW6/III
Moč motorja: 160 KM
Namen: motorno letalo za aerovleko

V prvih povojnih letih se je dejavnost v aeroklubih razvijala v glavnem v jadralnem letalstvu. Potrebe so tako narekovale gradnjo enostavnega motornega letala za aerovleko jadralnih letal.

Letalo LK-1 na letališču v Lescah. (Vir: Letalstvo na Gorenjskem).

Dr. ing. Anton Kuhelj je v sodelovanju s tovarno LETOV pripravil vse potrebne načrte za dvosedežno visokokrilno letalo enostavne kovinske gradnje.

Projekcije letala LK-1 (Risba: Anton Pavlovčič).

Vendar je konstruktor kasneje predelal trup v štirisedežno izvedbo, ker je imel na voljo le močnejši motor.
Prototip je poletel januarja 1955 in v zraku se je izkazalo neprimerno za vleko jadralnih letal.

Letalo LK-1 (Vir: panoji ALC).

Kljub dodatnim spremembam in dopolnitvam ni bilo nikdar primerno za vleko, je pa odlično služilo samostojnemu letenju, šolanju motornih pilotov in tudi turističnemu letenju za krajše razdalje. Izdelali so tri letala tega tipa.

Objave iz iste kategorije: