5. maj 2008
Ker je moja steza le dva lučaja stran od moje delavnice in ker se na njej stalno kaj dogaja sem slabe volje, ker imam veliko dela. Nimam pa nobenega modela, ki bi bil primeren za na hitro vzeti v roke in narediti kakšen štart. Zato sem se odločil, da si hitro sestavim model, ki že več kot pol leta čaka v škatli, da se ga usmilim. Gre za Extro 300, ki je znana po svojih izredno dobrih letalnih lastnostih. Vsa roba je na kupu od servotov, elektro motorja, LiPo …
Najprej sem vso površino prekrito s folijo še malo polikal in zalepil CK šarnirje na eleronih. Na trup sem zalepil nosilec motorja in ga z dvema rebroma še dodatno ojačal.
Zaradi lahke konstrukcije trupa, sem nanj privil tudi prednje podvozje, da se po premetavanju po mizi ne poškoduje površina. Montaža koles bo še malo počakala.
Potem sem se lotil repnih površin. Najprej sem označil površine, ki se lepijo. Z vročim spajkalnikom in ostro konico sem zarezal folijo in jo na delu, kjer pride lepilo odstranil. Rezanje folije s skalpelom ni dobro, ker se pod folijo zareže tudi balso in tu nastane najšibkejši spoj, kjer krmilo rado poči.
Višinsko krmilo sem postavil v svoje ležišče in pazil, da je popolnoma v sredini. Nato sem z bakreno žico, ki se ne razteza pomeril pravokotnost glede na vzdolžno os trupa. Za prednjo točko sem vzel kar sredino rebra trupa. Za preverjanje vodoravne lege stabilizatorja, pa sem v trup vstavil nosilec krila in tako preveril vse kote, da so pravilni. Sledilo je leplenje, ki sem ga opravil kar z zelo tekočim sekundnim lepilom. Naležna površina je dokaj velika in spoj je postal dokaj močan. Na enak način sem prilepil tudi smerno krmilo, nato pa je sledilo montiranje krmil.Ker je višinsko krmilo iz dveh delov in povezano s karbonsko cevko, sem najprej lepo poravnal oba krmila in zbrusil utor, da karbonska cevka lepo leži na balsi. Vsako polovico krmila posebej sem s CK panti prilepil na stabilizator. Vsako polovico sem lepo poravnal in jo utrdil, ter še zalepil karbonsko cevko za povezavo obeh polovic. Na enak način sem s CK panti pritrdil še smerno krmilo. Za zaključek delovnega dne pa sem v svoje utore prilepil še vse ročice za pogon krmil in eleronov.