Modelarstvo 2R FLY

Tango

2R-114 Tango

TangoRazpon: 150 cm
Dolžina: 114 cm
Teža: 2,4 kg
Motor: Magnum – 7,5 ccm
Konstrukcija: trup plura plastika, krila stiro sredica
Namen: Trenažni nizkokrilni motorni model za nadaljevanje učenja. Dobro zasnovan model, ki pa se je zaradi plura plastike zelo hitro postaral. Zmogel je kar nekaj akrobacij, ki so ga naredelile še bolj atraktivnega.

TangoModel je narejen iz kit kompleta proizvajalca Aviomodeli. Kot nizkokrilni trenažni model za prehod iz visokokrilnih modelov, je odlično opravljal svojo nalogo. Lepo vodljiv in stabilen model je v zraku zmogel kar nekaj akrobacij. Podvozje tricikel je bilo enostavno za manevriranje po stezi in poletanje. Nekoliko večja hitrost pristajanja mi je na začetku delala nekaj preglavic, toda modela sem se kmalu privadil. Zaradi slabo utečenega motorja, mi je ta stalno nagajal, zato sem z modelom opravil kar nekaj zasilnih pristankov.
TangoTrup iz plura plastike je bil pobarvan z barvnimi spreji, krila pa so bila prelepljena s samolepilno folijo, na kateri je bil s ploterjem iztisnen design. Celotna površina je bila prevlečena še s prozorno folijo, da je bila površina zaščitena pred gorivom in vlago. Ta kombinacija je bila seveda lepa za pogled, toda na teži modela se je pa kar pošteno poznalo. V zraku se ta odvečna teža niti ni preveč poznala, se je pa sčasoma začelo dogajati, da so se na površini, kjer je bila nalepljena folija, začeli tvoriti mehurji. Sprememba temperature in vlaga sta kljub zaščitni prozorni foliji naredili svoje. Zaradi tega sem se kmalu odločil, da to folijo odstranim in jo zamenjam z oracover folijo. Tango Barvno shemo sem zelo poenostavil, je bil pa učinek boljši. Model je nekaj prihranil na teži, pa tudi v zraku je bil bolje viden.
Na žalost pa tako pobarvan model ni dolgo letel. Nekega nedeljskega večera, ko smo počasi že pospravljali modele na stezi, sem naredil še en štart. Glavna pista v Lescah je bila že prazna in takrat je bilo najlepše leteti. Nad to pisto sem vadil hrbtni let in to seveda čim niže. Zaradi mirnega ozračja je bil model zelo ubogljiv, zato sem poskusil še z valjčkom na nizki višini. Za začetek sem želel izvesti valjček z zadrškom v hrbtnem letu, da lahko model popravim, če izgubi preveč višine. RazbitineTo se je tudi res zgodilo, ko se je model obrnil na hrbet, je spustil nos. Seveda me je takoj zagrabila panika in sem nekoliko odklonil višino, morda je bil odklon premajhen in model se na to ni odzval in je še naprej silil z nosom navzdol. Višina se je že nevarno manjšala, zato je bilo treba takoj nekaj ukreniti. Prešinilo me je, da mogoče vlečem palico v nasprotno smer, sunkoma sem jo potegnil k sebi. Vse se je zgodilo tako hitro, da niti nisem mogel dojeti kaj je bilo. Šele pok, ki je prišel kmalu za sliko, me je streznil, da model ne bo več sposoben letenja. Čeprav niti ni bilo preveč trsk, pa so bili vsi detajli tako uničeni, da model ni bil več primeren za popravilo. Trup iz plura plastike je bil ves nalomljen, lepiti to nazaj pa je bilo skoraj nemogoče.

 

Objave iz iste kategorije:


Posted

in

by

Tags: