2R design
Grafično oblikovanje
Razrez in montaža nalepk
CNC rezkanje
Laserska obdelava
Modelarstvo
Modelarske kategorije
Akrobacije
Aerodinamika
Spletna modelarska šola
Za začetnike
Zgodovina
Modelarstvo
Balonarstvo
Jadralna letala
Motorna letala
Slovenski konstruktorji
Zgodovinski članki
Knjiga
Najbolj brano
Zadnji prispevki
Anketa
Koliko modelov ste že zgradili?
 
Gostovanje
Anja
Andraž
 
Aktualno
Na naslovu www.2r.si nastaja prenovljena spletna stran,
ki bo po dokočanju zamenjala to na naslovu www.modelarstvo.si
 
Modelarstvo arrow Moji modeli arrow Letalski modeli arrow 2R-120 Extra 300 L
 
2R-120 Extra 300 L Natisni
Extra 300 L
Razpon:
150 cm
Dolžina: 115 cm
Teža: 2,3 kg
Motor: OS Max 45 – 7,5 ccm
Konstrukcija: klasična lesena gradnja
Namen: Motorni akrobatski model za učenje letenja akrobacij. Izboljšana verzija njegovega predhodnika, ki je precej ojačala konstrukcijo in obenem zmanjšala težo.

Ta model je nastal kot izboljšana verzija modela 2R-113. Uporabil sem drug simetrični profil, krila pa so zgrajena s stiroporno sredico in oblečena z balso. Vsak eleron je dobil svoj servomotor, kar je omogočilo uporabo mikserja. Velika sprememba je nastala tudi v konstrukciji trupa, v katerem sem pridobil nekaj prostora, predvsem za različne lege akumulatorja in s tem spreminjanja težišča.

Extra 300 L
Sistem vpetja motorja je ostal enak z nekaj spremembami, saj je bilo to že prvotno odlično rešeno. GFK pokrov motorja je pritrjen na požarno steno, ki nosi motor in rezervoar, ta pa je s štirimi vijaki pritrjena na trup. Zato je servis in nastavitev kotov motorja zelo enostavna.
Model je v zraku nevtralno stabilen in le kratek trup ga ovira, da bi lahko tako mirno izvajal akrobacije kot F3A modeli. Model na žalost ni več leteč, saj mu je v zraku odpovedal akumulator in je s polnim plinom treščil v tla. Na koncu smo ugotovili, da je med akrobacijamo iz svojega ležišča odletel akumulator in se snel iz konektorja. Izvajal sem obratno kubansko osmico; model sem povzpel pod kotom 45 stopinj, na vrhu naredil pol valjčka, da sem model obrnil na hrbet, odvzel plin, nato pa povlekel za višino. V tem trenutku je model ostal brez elektrike in je iz višine 100 metrov navpično strmoglavil. Dobra šola za v naprej, da se več pozornosti posveti pritrjevanju akumulatorja v model. Motor in elektronika sta preživeli, model pa bi mogoče z malo volje celo popravil, vendar bom rajši izdelal še tretji enak model. Presenetilo me je stanje modela pri takem strmoglavlenju, saj je odlomljen le višinski stabilizator in nos modela. Krila so ostala nepoškodovana, le en kabel za servo je ostal brez konektorja in ena puša za vijačenje na trup je odletela iz svojega ležišča.
Točka nesreče
Točka dotika pri strmoglavlanju
Trup je po nesreči obstal na kolesih
Trup je po nesreči obstal na kolesih
Ostanek od modela
Ostanek od modela

Zaradi enostavne gradnje in dobrih lastnosti modela, sem si izdelal tudi kalup za pokrov motorja. Trud ni bil zaman, saj je bilo narejenih kar nekaj teh modelov po novem načrtu.


Preberi si še o njegovem predhodniku 
Oglej si načrt za ta model
 
< Nazaj   Naprej >

 
 
 
Glavni meni
Modelarstvo
FPV letenje
Moji modeli
Načrti
Moja vzletna steza
Kit kompleti
Članki in nasveti
Modelarski krožek
Alpski pokal ALC
Načrti za otroke
Video filmi
Programi
Dogaja se
2R fly Forum
2R fly forum celostranski
FPV forum
Blog
Mali oglasi
Kazalo strani
Prijava na forum





Pozabil geslo?
Registracija Registriraj se
Obiskovalci
Obiskovalci: 1,292,826 (started: 2006-01-01) Obiskovalci danes: 317 Obiskovalci vceraj: 295 Obiskovalci na dan: Ø 300.03 Max. visitors per day: 1,391 (at (date): 2013-12-04) Max. page views per day: 18,882 (at (date): 2015-12-03) Page views: 8,829,290 Page views today: 958 Page views yesterday: 785 Page views per day: Ø 2,049.07 Page views per visitor: Ø 6.83 Online: 1 Obiskovalci Max. online: 71 (at (date): 2013-08-05, 13:34:08) Page views this page: 5,550 Your own page views: 12 JavaScript enabled: 0% (c) 2006 www.joom.la
Vreme

Vir: rtvslo.si
 
Optimizacija spletne strani, objava novosti tudi na Slovenski digg in web-strani.si