2R design
Grafično oblikovanje
Razrez in montaža nalepk
CNC rezkanje
Laserska obdelava
Modelarstvo
Modelarske kategorije
Akrobacije
Aerodinamika
Spletna modelarska šola
Za začetnike
Zgodovina
Modelarstvo
Balonarstvo
Jadralna letala
Motorna letala
Slovenski konstruktorji
Zgodovinski članki
Knjiga
Najbolj brano
Zadnji prispevki
Anketa
Koliko modelov ste že zgradili?
 
Gostovanje
Anja
Andraž
 
Aktualno
Na naslovu www.2r.si nastaja prenovljena spletna stran,
ki bo po dokočanju zamenjala to na naslovu www.modelarstvo.si
 
Modelarstvo arrow Načrti za otroke arrow Igre arrow Nogomet s kocko
 
Nogomet s kocko Natisni

Z zelo malo truda si lahko naredite čudovito igro nogometa. Potrebujete le kos kartona, gumb ali leseno kroglico za žogo, dva gumba za vratarja ter igralno kocko. Če za žogo uporabite leseno kroglico, jo na enem koncu z brusnim papirjem nekoliko sploščite, da bo stabilno stala na svojem mestu. S črnim flomastrom jo lahko pobarvate tudi v pravih barvah nogometne žoge.

Igralno ploskev prerišite na karton dimenzij 25 x 37 cm ali pa jo natisnite na večjo velikost in jo nalepite na karton.

Pravila igre
Kot pri pravem nogometu, se tudi pri namiznem igra začne na sredini iz polja S. Začne tisti igralec, ki pri prvem metu kocke dobi največ pik. Na začetku igre oba tekmovalca postavita vratarje v gole in sicer na srednje polje.
Od vsakega polja vodi več povezovalnih črt k drugim poljem. Na črtah so narisane številke in puščice, ki kažejo smer v katero premikamo žogo. Vsak igralec ima svojo barvo in lahko igra toliko časa, dokler se žoga nahaja na polju njegove barve. Če žoga uide na nasprotnikovo polje, dalje igra nasprotnik.
Če žoga zleti v aut, jo dobi nasprotnik in jo preko oznak ob robu igrišča vrne v igro. Polje z oznako E pomeni, da lahko napadalec izvaja enajstmetrovko, vendar le pod pogojem, da vrže 2, 4 ali 6 pik. Gol iz enajstmetrovke mu uspe le v primeru, da tudi v drugem metu kocke dobi 2, 4 ali 6 pik. Če dobi liho število pik se žoga odbije. Da je še težje zabiti gol, napadalcu utežuje tudi vratar, ta se sme pred vsakim nasprotnikovikm metom kocke premakniti za eno polje. Če se zgodi, da napadalec strelja ravno tja, kjer stoji vratar, ta žogo ulovi in po metu kocke nadaljuje igro po eni od treh črt, ki vodijo iz njegovega gola. Če vratar ni stal na pravem mestu in je nasprotnik uspel dati gol, se igra nadaljuje s polja S.

Pravila igre niso težka, igrata pa vedno le dva igralca. Lahko priredite pravi nogometni turnir. Pri tem se lahko dogovorite, da vsaka tekma traja do petih zadetkov zmagovalca, ali pa jo omejite na 10 minut. Obstaja seveda še možnost igre na izpadanje in podobno.

  Pdf oblika za tiskanje
 
< Nazaj

 
 
 
Glavni meni
Modelarstvo
FPV letenje
Moji modeli
Načrti
Moja vzletna steza
Kit kompleti
Članki in nasveti
Modelarski krožek
Alpski pokal ALC
Načrti za otroke
Video filmi
Programi
Dogaja se
2R fly Forum
2R fly forum celostranski
FPV forum
Blog
Mali oglasi
Kazalo strani
Prijava na forum





Pozabil geslo?
Registracija Registriraj se
Obiskovalci
chCounter: MySQL error!
SQL query:
  • LOCK TABLES `modelarstv_model`.`jos_astats_counted_users` AS c WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_counted_users` WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_ignored_users` AS i WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_ignored_users` WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_data`as d WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_data` WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_pages`as p WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_online_users` as o WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_online_users`AS online WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_online_users` WRITE, `modelarstv_model`.`jos_astats_log_data` WRITE;

Error number: 144
Table './modelarstv_model/jos_astats_counted_users' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
Script stopped.